Community Land Trust Bruxelles – Brussels

La ville de demain sur un terrain commun – De stad van morgen op gemeenschapsgrond

Week van de vrijwilliger

newsletter Salimatou.JPGSalimatou werkt nu vijf maand als vrijwilliger mee met CLTB. « Toen ik me inschreef als kandidaat eigenaar had ik ook zin om me nuttig te maken voor de vereniging. Ik werk nu mee aan de organisatie van de inschrijvingsvergaderingen en elke week kom ik een namiddag meehelpen op kantoor, waar ik administratieve taken opknap. Voor mij is dat een hele ontdekking, ik had nooit gedacht dat ik ooit nog eens dit soort werk zou doen. Ik help op die manier niet alleen de Community Land Trust, ik leer zelf iets bij. En ik apprecieer enorm de sfeer op het kantoor. »
Het is week van de vrijwilliger. Tientallen mensen werken als vrijwilliger mee met CLTB, hetzij sporadisch, hetzij regelmatig, zoals Salimatou. Wij danken hen allemaal voor hun inzet, want zonder hen stonden we nergens. Wil je ons ook helpen als vrijwilliger? contacteer ons: info@cltb.be

Laisser un commentaire

Information

Cette entrée a été publiée le 4 mars 2016 par , et est taguée , , , .

Agenda CLTB

Pas d'événements à venir

Like us on facebook

Follow me on Twitter

Avec le soutien de – Met steun van het

